25 Nisan 2015 Cumartesi

Filipinler Manila

Filipinler Manila Angeles City yazımda Filipinler gezisi esnasında Manila gece hayatı ile Angeles City gece hayatında yaşadıklarımı sizlere aktaracağım.
Filipinler tatilimin ilk bölümünden kaldığım yerden devam ediyorum.
Filipinler Borocay adasında yaşadığım hayal kırıklığı yüzünden. Filipinler turumun Borocay ayağını kısa kesip Manila ya doğru yola çıktım. Kelibo uçak alanından öğleden sonra ayrılıp akşama doğru Manilaya ulaşmıştım. Manila tatilim süresinde kalacağım otel olan Herald Suites Otele doğru yola çıkmıştım.
Angeles cityManila caddelerinde kalabalık ve yoğun bir trafik vardı. Otele doğru giderken etrafta gördüklerim Filipinler gecelerinin Manila gece hayatın da oldukça canlı geçtiğini anlamama yeterli olmuştu. Daha ilk akşamdanManila geceleri böylesine kalabalık ise Manila eglence hayatı bölgelerinde gece hayatı nasıl geçiyordu acaba diye düşünmeden edemedim. Fakat aklımda daha çok Manila’dan sonra gideceğim Filipinler Angeles City veAngeles City gece hayatı nda idi. Çünkü Daha Filipinlere gelmeden Filipinler eglence hayatı araştırma yaptığım zamanlar da  Angeles City adı her zaman öne çıkıyordu. Angeles City gece hayatı ile Angeles City geceleri ile ilgili birçok söylemler ile karşılaşmıştım. Gerçi Borocay için de birçok yazı görmüştüm fakat benim beklentilerimi karşılamakla kalmayıp beni hayal kırıklığına uğratmıştı. Angeles City tatilim de beni hayal kırıklığına uğratır mıydı, Angeles City geceleri ileAngeles City eglence hayatı beklentilerimi karşılayacak mıydı, yoksa Angeles City ve Manila da mı beni hayal kırıklığına uğratacaktı. Otel yolunda ve Uçak yolculuğum boyunca aklımda hep bu konular vardı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder