13 Nisan 2015 Pazartesi

Bangkok Gece Hayatından Yeni Geldim

Öncelikle tüm Asya Rehberi sitesi takipçilerine uzun bir aradan sonra bu Bangkok gece hayatı yazım ile buluştuğum için mutlu olduğumu belirtmek isterim.

Bangkok gece hayatını Bangkok gecelerini tamamımız az çok gidip görmüşüzdür. Tayland gece hayatını bilmeyenlerse yazdığımız yazılarla Bangkoku tanımışlardır diye düşünüyorum. Bildiğiniz üzere ilk yazım da Tayland tatilimdeki Phuket’e gidişimden bahsetmiştim. Yeni yazı yazmak için uzun vakit işlerimden dolayı fırsat bulamamıştım ama telefonumdan sitedeki yorumları okuyordum. Bu hafta sonu eski Tayland anılarımı ve Bangkok gece yaşamını arkadaşlarıma anlatırken komik bir o kadar da ders verici olan üçüncü Bangkok gidişimde Tayland gece yaşamında karşılaştığım ilginç bir vakaya yer vereceğim.

Tayland’a üçüncü gidişimdi. İlk seferimde Tayland Bangkok, Pattaya turu yapmıştım. İkinci seferimde ise Phuket, Pattaya ve Bangkok turu yapmış olup Türkiye’ye dönmüştüm. Bu gidişimdeki planım ise dört beş gmeşhurk Bangkok tatili yapıp hemen sonra ise Pattaya’ya gidip bir hafta on gün arası Pataya da kalıp peşinden duruma göre hareket etmek vardı. Bir ihtimal fırsat bulursam Chiang Mai olmadı tekrar Phuket yapabilirdim. Organik olarak ilk tercihim Chiang Mai idi. Tayland’ın değişik ve görmediğim yerlerini de dolaşmak istiyordum.

öteki yolcuların neden yardımcı olmadıklarını anlamadım.

Uçağımız Rötarlı bir şekilde gelip Singapur’a geçtik. Singapur’da 2 saatlik bekleme süremizde 4 saat olunca Bangkok’a varışımız ancak akşamı bulacaktı. Düşündüğüm şeklinde de akşamı Bangkok havaalanına vardık. Singapur’da iken gençlerle bol miktarda söyleşi edip eski Tayland maceralarımı anlattım. Gençlerin ilk gidişi olduğundan ağızları açık şekilde anlattıklarımı dinlemişlerdi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder