25 Nisan 2015 Cumartesi

Pattaya and Ben

2012 Haziranın da Tayland’a ulaştım. Bangkok da konaklamadan taksi ile Pattaya’ya geçtim. Öğleden sonra Pattaya’daydım. İnternetten liste yaptığım otelleri ve Guest House ları dolaşmaya ve kalacak yer bakmaya başladım. Pattaya’ya gelmeden önce Kalacak yer ayarlamamıştım. İlk girdiğim Guest House fiyat olarak ve odanın iyi olması sebebi ile tutup, odaya yerleştim. Akşam dışarı çıkıp herkesin hayran olduğu anlatmakla bitiremediği Pattaya sokaklarında dolaşmaya başladım. Buranın neresi cennet yol kenarları çöpler ile dolu. Havada ağır bir koku var. Cennet yerine bunaltıcı bir nem ve sıcak hava vardı karşımda. 

Tüm asyarehberi takipçileri tekrar merhabalar.

İlk yazımda belirttiğim gibi şu anda bu satırları Pattaya’dan yazıyorum. Öncelikle sitenizi Pattaya’ya gitmeden önce keşfettim. Güzel paylaşımlar ve ortamı olduğunu gördüm. Aslında pek yazı yazan biri değilim ama bende sitede bir şeyler paylaşmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder