7 Mart 2015 Cumartesi

phukette yaşadıklarım



Ben Phuket’te yaşadıklarımı şu demek oluyor ki anlatmak istiyorum.
Burdada sürekli bahsettiğimiz benzer biçimde Phuket adası Taylandın, en gözde yerlerindendir. Satın almış olduğum Tayland turunda 3 gmeşhurk kısmı kapsayan Phuket şahsım adına verdiğim tüm paraya ve olumsuzluklara değmesini sağladı.

Tayland’a Bangkok’ta 1 gece kalıp, ardından Phuket adasına geçmek için sabırsızlanıyordum. Gurup olarak geçtik.
Rehberimizin taylandlı olması çok güzel bir artı. Bizlerle ilgilenip ülkesinin güzelliklerinden bahsediyordu. İnternette görmüş olduğum yazılarında sözü edilen rehberlerin aksine gurup ile profesyonel bir halde ve görevinin bilinci ile hareket eden bir gençti. Bangkok’ta ilk gecemizde bizleri alıp sokak pazarlarına ve önemli noktalata götürüp gezdirdi.

Bangkok İstanbul’dan gelmiş olan benim için boğucu bir yerdi ben tropik dinlence yerleri ve plajları düşünüp hayal kuruyordum ama karşımda betondan bir orman vardı. Bangkok’u beğenmedim. İkinci günümüzde Phuket’e doğru yola çıktık.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder