26 Mart 2015 Perşembe

2015 Tayland Pattaya Tatilim

İngilizcem sayesinde baya bir konuştuk sohbet ettik. Hemen icraata geçmedik, onları bu işi yapan hayat kadını olarak görmedim, üzmeyip hep saygılı davrandım. Onlarda bana saygılı bir şekilde içtenlikle karşılık verip adeta sevgili oldular. 9 gece de aldığım thai kızlarının 8 i evlenmiş ve boşanmıştı. Çoğu yaşını göstermiyordu.
2015 pattaya walking street
Kısa keseyim biraz. Biz 6 gece boyunca İnsomania Discodan hiç çıkmadık. İnsomania da 10 dakikada size 100 baht karşılığında indirim kartı veriyorlar. Tavsiye ederim kesin alın kartı. Çok işinize yarayacaktır. İçki fiyatları indirimli oluyor vb. faydaları var zaten ilk şişe viskiyi açtığınızda verdiğiniz paradan fazla kazanmış oluyorsunuz.
İnsomania çok güzel bir disco, atmosferi ile güvenliği ile vb her şeyi ile çok süper bir ortam. Biz 4. gün gittiğimizde masamızın tam önünde normal giyiniş hanımefendi tipli 2 kız viski şişesi açtırmış eğleniyorlardı. Bende yanaştım ve size katılabilir miyim dedikten sonra tanıştım. Kızın ismi Apinya idi. Çok güzel bir kızdı. Bangkok dan 4 günlüğüne tatile geldiğini söyledi. İlk başta inanmamıştım kıza numarasını istedim. Unutmadan 500 baht verip internet paketli thai hattı alabilirsiniz bunda arada hatırlatmış olayım.:Dneyse Apinya numarasını verdikten sonra bu gün çok yorulduğunu ve uyumak istediğini söyledi. Bende yolcu ettim onu.Saat 12 gibi erken çıkmıştı discodan. Bende o gece standart olarak yine başka bir hatun ile mekandan ayrıldım 2000 baht vererek hatuna .

Ertesi gün Apinya bana mesaj atmıştı bu akşam ne yapacaksın diye. Bende müsait değilim sonra görüşelim dedim. 1 2 gün oyaladım onu, çünkü o kadar seçenek var ki Tayland’da Pattaya’da insanın gözü doyuyor, dolayısı ile karar vermekte çok zorlanıyorsun. Ertesi akşam Apinya ya işim olduğunu söylediğim gece mixx clup a gittik. Mixx Club ın adını çok duyduğum için, çok merak ettiğim için direk oraya gittik.
2015 pattaya alemleri









































DEVAMI İÇİN TIKLAYINIZ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder