8 Mart 2015 Pazar

ANGARA MİSKET, TAYLAND’I HİSSET

Tayland a ilk gidişimden bu sefere kadar 8 sene geçmişti ve ben bu süre zarfında Tayland Eğlence Hayatındaki BangkokPattaya ve Phuket‘teki değişiklikleri yerinde görme fırsatı elde etmiştim. Bu değişimler bazı açılardan iyi olsa da birçok yönden beni mutlu etmemişti. Özellikle Tayland Eğlence Hayatı Pattaya ve Bangkok’taki değişimler ilk sefer gittiğim 2006 yılındaki son samimi davranışlar yerini tabii ki gelen sömürme odaklı Avrupalı turiste bağlı olarak tamamen para odaklı ve Avrupai sömürme turizmine bırakıyordu maalesef. Bunun yanında tabii ki daha modern ve son model markalarla dolu mekanlar, alışveriş merkezleri  ve tesisler açılıyordu. Neyse zaten bu sürelerde giden herkes benim gördüğüm değişim rüzgarını hissetmiştir bir nebze, biz gelelim yazımıza.
Geçen sene ocak ayında kuzenim Alperen ve onun çocukluk arkadaşı ve beni de ufaklığımdan beri tanıyan ve çok iyi anlaştığım aynı zamanda hemşerim olan  Fatih abiyle beraber gitmeden iki gün önceden ani bir karar verip THY den uçak biletlerini alıp gitmeye karar verdik. Otelleri internetten ayarladık. Ben otelleri ayarlarken hep Asya’da agodayı, Avrupa’da booking i tercih ederim çünkü hitap ettikleri ve güçlü oldukları bölgeler onlar olduğu için. Bugüne kadar da bir sıkıntı yaşamadım. Hepimizde gayet heyecanlı ve tekrar taylanda gideceğimiz için çok mutlu ve sabırsızdık.
Bangkok a indiğimizde üst kata yani giden yolcu katına çıkıp pattayaya 1000 bahta bir taksi bulduk. Bu arada para birimi ve Tayland ve Tayland gece hayatı hakkında verdikleri ve en azından ilk defa gidecek olan birisi için hayati bilgiler için sitemizdeki bilgilendirici yazılar gayet yeterli bence çünkü resimli anlatımlar bile var .
PattayaNeyse yolda uzun bir geyikten sonra yeniden Pattaya’daydık ve hepimizde yeniden geldiğimiz için suratımızda bir gülümsemeyle otelimize (siam bayshore otel Pattaya walking street in sonunda) gelip sadece üstümüzü değiştirdikten sonra yavaş yavaş geceye hazırlık yapmaya başlayan walking streetten hasret gidererek ve sırıtarak geçtikten sonra doğru honey 1 masaj salonuna e giderek 3000 bahtlıklardan bir sulu masajla tekrardan hoş bulduk dedik Tayland’a. Bu bizim ritüelimizdir bilen bilir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder