25 Ocak 2015 Pazar

İzlanda | izland

izlanda maceram iki sene önce 1 haftalık İzlanda tatilimde eşim ile tanışmamla başladı.
Daha önce Kıbrıs, Ukrayna ve Gürcistanı ziyaret etmiştim. İzlanda tatilim okuduğum bir haberde gördüklerime dayanır. O haberde İzlandanın erkek nüfusunda aşırı düşüş olduğu bu yüzden İzlandada 4 kadına 1 erkek düştüğü yönünde ki haberi okuyup ülke ekonomisi için erkek işçi arandığı yönünde devam eden bir yazıydı. Haberi okuduktan sonra bende merak uyanmıştı. Böylelikle bir sonraki tatilim için İzlanda tatilinde karar kıldım. İnternete İzlanda, İceland diye arayıp baktım. İzlanda kızlarının güzelliği beni etkilemişti. Zaten oldum olası sarışın beyaz tenli kızlara karşı zaafım vardır. Gerçi eşim kızıl saçlıdır.
Ailece varlıklıyız. Babam sıfırdan sokak satıcılığından başlayıp bugünkü sayısız dükkan alışveriş merkezi iş hanları sahibi olmuş biridir. Kendiside her sene en az 4-5 yere gezmeye gider. Bu özelliğini de bana aşılamıştır. Okumamı çok istemiş ama okumaya pek hevesim olmadığı için en azından lisan kursalrına yollamıştı. 3 ayda İngilterede lisan okuluna bile yolladı. İyi derecede İngilizce öğrenmeme neden oldu. Ama iş konusunda okumadığım için yanında çalışıyorum. Sakın düşünmeyin patronun oğlu veya mağaza sorumlusu diye, bildiğiniz tezgahtar olarak çalışıyorum. İşinde kimseye torpil ve ayrıcalık yapmaz. Hatta oğlu olduğum için beni köpek gibi çalıştırır. Aldığım maaş diğer çalışanlar ile aynidir. Bu parayı kendi özel harcamalarımda kullanırım. Geriye kalan yeme içme giyim benzin telefon masraflarımı babam karşılar yılda bir kez de 7-10 gün arası hangi ülkeye gitmek istiyorsam uçak biletim vize masraflarım ve konaklamamı karşılar gerisine karışmaz. Bu yüzden babama İzlanda gezisi yapacağımı söyledim. Babamda turizmci arkadaşı olan Alp amcaya durumu aktarıp düzenlemeleri yapmasını istemişti.

Read more at http://www.asyarehberi.com/izlanda/#VFu7VZPsPTtLCpj2.99










DEVAMI.. http://www.asyarehberi.com/izlanda/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder