25 Ocak 2015 Pazar

Tayland Bangkok Pattaya Turu

Tayland Bangkok Pattaya
Tayland Pattaya’ya 5 kez gittim. Tayland vePattaya’da bulunduğum günleri ve yaşadıklarımı eminim hayatım boyunca unutmam. O sebeple her yıl ziyaret ederim. Tayland geceleri benim için vazgeçilmezdir. İlk gidişimde Turla gitmiştim iki gün Bangkok 5 Günde Pattayada kaldım.
İlk gidişimde Rehberin klavuzluğunda Bangkok gece hayatını ve Pattaya gece hayatını öğrendiğim için ikinci gidişimde zorluk çekmedim. Bende ilk gidişimde araştırma yapıp öyle gittim. Rehber konusunda sanırım ben şanslı olanlardandım. Biliyorum rehber komisyon alıyor ama bizleri de sırf komisyon alacak diye süründürmedi. Bizlere Tayland gece hayatını en doğru şekilde tanıttı. Bizleri Bangkokun çeşitli yerlerindeki barlara go go barlarına götürdü. Gündüz ise bizleri Bangkokta gezilip görülecek yerleri gezdirdi. Masaj solunda stres attık. Bangkok gecelerini tanıdık.


Read more at http://www.asyarehberi.com/tayland-bangkok-pattaya/#wowtIC5DBUazT6xq.99

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder