22 Ocak 2015 Perşembe

Tayland Bangkok Turu

Tayland Bangkok turuTayland tatiliTayland gezisi ile ilgili ne kadar site varsa ziyaret ettim. Sonuç hep Tayland Bangkok gece hayatını anlatan yazılardı. Ailece gidilebilecek yerlerle ilgili azda olsa bloglar vardı ama doyurucu bilgi içermiyordu. Mecburen acente ile konuştum onlarında açıklamaları pek iç açıcı değildi. Hatta açıkça sordum. Biz hangi turla gidiyoruz genel tur mu? Yoksa seks turumu? diye. Acente çalışanı yok beyefendi size yanlış bilgi verildi öyle bir şey yok tabi ki aile gezisi olacaktır hiç merak buyurmayın falan. Olmayan bir sürü yalan dolan konuşma yaptı. Zaten 6 gecelik turu 900 değil 899 avroya satılan turdan ne hayır gelirdi. Uçak bileti bile o parayı ederdi. Tayland tatili yaklaştığı sıralarda işten de güzel pirim almıştım. Tatilde sorun olursa kullanırım düşüncesi ile eşime bahsetmeyip parayı sakladım. İyiki de öyle yaptım.

Bu olayda kanayan yaramıza tuz basmıştı. Diğer çifte huzursuzdu. Eşimde lobiye gelmiş olanları dinliyordu. Diğer çiftle dışarıda dolaşmaya çıktık hava kararmıştı. Resepsiyondan yakın gezilip yemek yenecek yerleri sorduğumuzda hemen yanımıza birini verip bizlere yürüyerek yol gösterdi dönüşte de yalnız döndük. Bulunduğumuz sokak büyük sarayın arka taraflarında kalıyordu. Caddelerde her türlü insan ve millet vardı sanki bir cümbüş havası içende karnaval varmış gibi her yer capcanlıydı


Yazının Devamı için Asyarehberi.com ziyaret edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder