28 Ocak 2015 Çarşamba

Ukrayna Kiev

Selam arkadaşlar; doğrusu kendimi tanıtayım ismim Hakan Ankaralıyım 29 yaşındayım yakışıklı sayılırım. Bir şirkette depo sorumlusu olarak çalışıyorum. 80 den fazla çalışandan sorumluyum tam anlamı ile iş koliğim. Gelelim sizlerle paylaşmak istediğim vakaya; Bu siteyi bir arkadaşımın tavsiyesiyle takip ediyordum. Sizlere Ukrayna Kievle ilgili bir gidiş dönüşümü paylaşacağım. Çalışanlarımdan bir tanesi hafta başı mazeretsiz olarak 2 gün işe gelmemişti. Acaba başına birşeymi geldi diye düşünüp telefonla aramalarıma cevap alamayınca da telaşlanmış başına birşeymi geldi diye düşünmüştüm. Çarşamba günü pişmiş kelle benzer biçimde sırıtarak işe ulaşınca, canım sıkılmış çağıttırıp durumu anlatmasını istedim. Geldi ve anlatmaya başladı hala sırıtıyor canım iyice sıkılmıştı epey fırça atıp yineı halinde iş aktini fes edeceğimi bildirip gönderdim. Başkası olsaydı kati kovardım fakat Faruk şirket için önemli sayılırdı işini iyi meydana getiren tecrübeli biriydi.

http://www.asyarehberi.com/kiev-anilarim/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder