22 Şubat 2015 Pazar

Avrupa Turu Prag

Avrupa Turu Prag Anılarım ı kardeşim yerine ben yazacağım. Ona kalsa Prag ı biraz abartıp yazacaktır. Kardeşim beni Plzen den ayrılmak istemeyen biri olarak ilk yazısında tanımladı. Aksine esas ayrılmak istemeyen o idi. Ben tüm enerjimi Prag a saklıyordum. Avrupa turu planı yaparken Prag gece hayatı ile ilgili birçok resim görmüştüm. Buna ilave olarak Prag gece hayatı, Prag geceleri ve Prag eğlence hayatı hakkında Almanya da kaldığımız Nürüngberg de oldukça meşhur idi. Heyecanla Çek Cumhuriyeti nin başkenti olan Prag’a varmayı en fazla ben istiyordum işin doğrusu.

Kalacağımız yere varıp Hostele kayıt yaparken yapmış olduğumuz rezervasyonda yanlışlık olduğunu gördük. Kerdeşim ile ben iki kişilik ayrı oda ayırtmamıza rağmen bizleri altı kişilik odaya yerleştirdiler itirazımıza rağmen ancak yarın boş yer olacağını tüm yatakların ve odaların dolu olduğunu söylediler. Böylelikle Plzen de güzel bir şekilde başlayan Avrupa turumuz Prag tatili kısmında ilk gölgeyi ve aksiliği yaşamış olduk ama bu ilk olan aksilik son olmayacaktı.

Kız ile sohbet ederken yaşadıkları gördükleri karşısında kendime bile acıdım diyebilirim o kız başına hayat mücadelesi verirken biz erkek olarak ne yapabilmiştik bu güne kadar diye kendi kendimi sorgulamama neden olmuştu anlattıkları ile. Zoya siyah saçlı yeşil gözlü ama beyaz tenli minyon tipili bir kızdı yanaklarında ki gamzeleri güldüğünde oldukça belirginleşiyordu. Karşınıza alıp sadece gülümsemesini seyretmekle bile rahatlayacağınız bir kızdı. Beni tüm Avrupa turumuz sırasında hem karşı cins olarak hem de kişilik olarak beni en çok etkilen kişidir. O gecenin sonunda telefonu ile maillerini aldım ve şu anda arkadaşça bir şekilde hatta askerliğimizde bile görüştüğüm biridir.
Read more at http://www.asyarehberi.com/avrupa-turu-prag-anilarim/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder