4 Şubat 2015 Çarşamba

Phuket beach

Değerli takipçiler herkese iyi aksamlar diliyorum. Bu konuda bahsi geçtiği gibi phuket anımı anlatmaya başlıyorum İlk durağım Bankok’tu. İlk gece Bangkok’ta kalıp ertesi günü Phuket’e doğru uçakla devam ettim. Bir önceki gidişimde Bangkok ta tanıdığım bir aileden adını aldığım Coconut Vilage adlı tatil köyüne giriş yaptım. Tam tropikal bir hava vardı. Denize uzak olmasına rağmen yarattığı ortam, güneşi hatta the beach dekoru herşeyiyle aradığım huzur buydu diyebilirdim. Doğal güzelliği ve insanlarının sıcaklığıda artısı. Konuyu dağıtmadan
image: http://www.asyarehberi.com/wp-includes/images/smilies/icon_smile.gif
:)
Otele tekrar dönüyorum geceliği 1000 bahtı. Bayan ziyaretçilerinize ek ücret edemiyorsunuz. Bu doğal köyün tam ortasında küçük bir havuz etrafında şezlonglar vardı. Çalışanları oldukça ilgili cana yakın ve alakalıydı aynı zamanda sakin tam kafa dinlemelik bir yerdi. Odaları rahatına önem verenler için geniş ve konforluydu. Konum açısından Patong Beach plajının altında iç kesimde idi. Yani Patong Beach in Karon Beach e bakan kısmında idi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder