4 Şubat 2015 Çarşamba

Japonya Anılarım

Japonya anılarım da sene 2001’deki ilk Japonya gezisini ele alıyorum. O tarihe kadar Japonya ile ilgili bildiklerim Japonya filmleri ve kulaktan az buçuk duyduklarımdı. Aslında Japonya tatilijaponya tatili çıkmam tamamen tesadüf eseri ile gerçekleşti. Daha önce ne merağımı ne de ilgimi çekmişti.
Ne yalan deyim yirmili yaşıma kadar yani 92 ye kadar, Londra Suriye Türkiye den başka yere gitmemiştim. Tesadüfü olarak arkadaşımın Romen sevgilisinin ardına düşme macerası ile Romanya‘yla tanıştım. Olayda da, toplam 6 arkadaş Romanya’ya gitmiştik. Romanya’yla başlayan yurt dışı seyahatlerim, devamında da sekiz yıl boyunca Macaristan, Belarus, Moldova, Çekoslovakya ve bunun gibi tüm Rus ülkelerini gezip görmüştüm. Avrupa ülkelerini de araya sıkıştırarak, devamın edip. Güzergahımı Gürcistan, Azerbaycan oradan da Arap Ülkeleri Afrika’nın deyip artık komşu bölgelerden sıkılmıştım. Yeni ve de değişik yerleri görmeyi arzulamaya başlamıştım. Brezilya aklımda vardı açıkçası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder