16 Şubat 2015 Pazartesi

Merhaba değerli asyarehberi müdavimleri. Benim 2 sene önce Pattaya da yaşadığım olayları yazıp sizler ile paylaşmak istiyorum. Sitenizde bulunanlar gibi fazla hareketli olduğunu söyleyemem. Umarım beğenip yayınlarsınız.
Efendim iki sene önce internette gezerken bir Pattaya videosuna rast geldim. İzlediğim zaman videodaki bazı sahneler barlar dikkatimi çekmesine rağmen geriye kalan görüntüler sıradandı. Videonun altındaki yorumları okudum. İngilizcem iyidir. Yorumlarda belirtilip anlatılanlar daha fazla ilgimi çekti. Birkaç video daha izleyim diye düşünüp aradım ve buldum. Bulduklarımı izleyip yorumları incelediğimde beni fazlası ile merak salmıştı. Her bilgisayar başına geçtiğimde Pattaya hakkında araştırma yapıyor video izliyor hikayeler okuyordum. Hatta bir siteye bile üye olup orda sorular sorup gidenlerden bilgi almaya başlamıştım. Pattaya yı bir de ben gidip görmeliydi


Soi Cowboy da bir Go Go bara girdim. İçerisi kalabalık ağır bir klima çalışıyor içerisi buz gibi. Kızlar pistte dans ediyor. Masa bulup içkimi söyledim. 1 saate yakın orda takıldım. İlk girdiğimiz yerden kız almak olamaz deyip diğer bir yere geçmek için oradan ayrıldım. Ama kapıdan çıktığımda dışarının ne kadar sıcak olduğunu anladım. Klimada olduğumdan vücut alışmış kendime gelmem uzun sürdü sıcaktan terlemeye başladım. Karşı taraftaki barın dışarıda bulunan koltuklarına oturdum tepemdeki vantilatör beni rahatlatmaya ve vücudumu sıcağa alıştırmama yardımcı oldu. Diş çatlatacak kadar soğuk bir bira getirdiler sanki 40 yıl susuz kalmışım gibi bir dikişte şişeyi içtim. O esnada yanıma çıtı pıtı bir kız geldi kılık kıyafeti o sokakta bulunanlar gibi mini etek ve seksiliğini öne çıkaracak türden değildi. Seslenince yanıma davet edip içki ısmarladım. İngilizce el hareketleri ile sohbet etmeye başladık. İki üç içki derken zaman nasıl geçti bilemeyeceğim gece yarısı olmuştu. Kız senle geleyim mi diye sorunca. Sitedeki arkadaşların Bangkok geceleri ile ilgili uyarıları aklıma gelip fiyatını sordum. İlk 3000 baht dedi ama sıkı bir pazarlıkla 2000 bahta anlaştık zaten barda da çalışmıyordu. Bana çıkışta beni bekle dedi. Kalkıp bardan ayrıldım. 10 dakika sonra kız yanım geldi. Otele mi gidiyoruz diye sordu. Düşünüp başka bir yerde geceye devam edelim diye cevap verdim. Daha Bangkok gecelerinde ilk siftahımızdı.

Aslında Taylanda gelme sebebim olan Pattaya gezisi ir anda daha ben anlamadan Bangkok tatline dönmüştü. Bangkok da kalacağım süreyi kız sayesinde 2 günden 7 güne uzattım. İki gün sonar kızı Bangkok da bırakıp iki geceliğine Pattaya ya gidip gezdim. Fakat kız için Bangkok a geri döndüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder