14 Şubat 2015 Cumartesi

Bangladeş Macerası


Bangladeş Serüveni
Değerli Asya Kılavuzu müdavimleri söz verdiğim Bangladeş yazımı geç yolladığım için özür dilerim.
İsmim Buğra 31 yaşında Ankara’da kalıyorum. Dört yıl önce Hindistan da uluslar arsı bir firmada şef olarak görev yapan küçüklük arkadaşımla uzun seneler sonra görüştüğümde beni yanına çağrı etmişti. Arkadaşımın daveti üzerine Hindistan a arkadaşımın yanına ziyarette gittim. Hindistan da arkadaşım ve ailesi ile kaldığımdan dolayı yalnızca civarı birkaç tarihi yeri pazarlarını gezebilmiştim. Doğrusu yola çıkmadan önce umduğum tatil bu değildi.
Aslında pek de eğlenebilmiş sayılmam Hindistan da. İlk haftadan sonra arkadaşıma çevrede görülecek nereleri var dye söylenmeye başladım. Arkadaşım ise Sri Lanka veBangladeş diye konuştu. Hangisi yakın ve fiyatı az olur diye sordum. Arkadaşım ise banaBangladeş gezisi yapmayı tasarılıyorsan seni uyarayım diye söze başladı. İkazlarından aklımda kalanlarını sıralı şekilde yazıyorum.
1- Bangladeş de çok dikkatli olmalısın yankesicilik olayları dolandırıcılığa dikkat etmelisin
2- Yemekleri çok kötü ve sıhhatsizdir. Her yerde sinek var sıhhatli ortamlardan yemek yemelisin.
3- Kalacağın yer turistlerin kaldığı oteller olsun ve turistlerin bulunduğu bölgelerden uzaklaşma
4- Bangladeş halkının dediklerine inanma genelin çoğu yalancıdır.
5- Eğlence ve karı kız olaylarına bulaşma başın derde girebilir.
6- Her yer pislik dolu ve sıhhatsizdir.
7- Vize alman uzun sürebilir gibi ikazlarda bulundu. Dahası vardı fakat hepsi aklımda değil
http://www.asyarehberi.com/banglades-macerasi/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder