6 Şubat 2015 Cuma

Sri lanka Festivali

Sri Lanka anılarımda Hikkaduwa Beach Festivall ile Hikkaduwa Beach Party diye bilinen plaj partisinde yaşadıklarımı siz değerli asyarehberi takipçileri paylaşacağım. Sri Lanka maceralarımı elimden geldiği kadar yazıp Sri Lanka gezisi deneyimlerim ile yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Aslında ilk olarak Rio Karnavalı ile ilgili yaşadıklarımızı yazacaktım ama bir yanlış anlaşılma olduğu içi ilerde o yazımı da yazıp yollayacağım.
Ben yurt dışında, İngiltere’de Makine Mühendisliği okudum. İsmim Mehmet. İlk yıl hazırlık Lisan okulunda tanıştığım hatta üniversitede ayni daireyi paylaştığım arkadaşlarım ile hazırlık okulunu bitirdikten sonra 3 arkadaş Rio ya gidip karnavalın son beş günü boyunca çılgınca bir tatil yapmıştık. Bizim ekip 4 kişi ben yani Mehmet, Fransız arkadaşım Aron, Sri Lankalı arkadaşım Kusan bu üçlü ilk hazırlık kursunda tanışıp kaynaşmıştık ve beraberce Rio ya gitmiştik. Üniversite 1. Yılımızda ise İngiliz olan Gordon ile tanışıp, Gordonun yardımı ile hep beraber 4 yatak odalı uygun bir fiyata ev tutup taşınmıştık. Bu 4 kişilik arkadaş gurubu şimdi Sri Lanka’ya gezi yapma planları yapıyorduk. Geçen senede okuldan mezun olduğumuzda ev arkadaşım ki kendisi Sri Lankalıdır. Onun isteği üzerine 4 arkadaş yine yollara düşme planı yapmaya başladık. İlk olarak Temmuz ayı ortası Türkiye’de buluşup 1 hafta benim misafirim olduktan sonra topluca Sri Lanka tatiline gidilecekti. Yapılan ve karara bağlanan plan bu idi.

Kusan ın ailesi gerçekten çok düşünceli insanlardı. Gençlik durumundan anladıkları için arada bizlerle ilgilenip kontrol ediyorlardı. Hatta Türkiye’ye döndüğümde annemden öğrendim Kusan dan Babasının numarasını alıp irtibata geçmiş bizim peder. O kadar ki biz Sri Lanka da iken her gün görüştüklerinden samimi olup birbirlerini bile ziyaret ettiler.
Umarım yazım şeklimi yadırgamayıp zevkle okursunuz. Şimdiden yapmış olduğum yazım hataları için özür dilerim..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder