22 Şubat 2015 Pazar

Tayland Bangkok tatilim

Slm arkadaşlar; 2006 senesinde ilk kez thailand a gittim. Sadece olarak oradan kamboçya ve vietnam a geçtim. O sene pattaya yı hiç bilmiyordum ,yalnızca adını duymuştum. Benim ikinci tayland seyahatim 2008 deydi ve ben o zamanlar 49 yaşımdaydım ,kafi ingilizcem var. Size tavsiyem tayland a gitmeden sosyal platformlardan gideceğiniz ülkedeki bayanlarla arkadaşlık kurun. 2008 de ben öyle bir hatunla tanıştım ve 6 ay yazıştıktan sonrasında gittiğim vakit. Kız beni hava alanında karşıladı ve evine götürdü. Evi bangkok ta Rung sit denen bölge de ve site içinde dubleks bahçeli bir evdi. Dün gibi hatırlamaktayım cuma günüydü önceden meydana getirdiğimız plan çerçevesinde kız beni cumartesi ve pazar evinde ağırlıyacak pazartesi beni bir bir otele yerleştirecekti. İki günün sonun da bana pazartesi işe gideceğini ve ne düşündüğümü sordu. Bende mahsuru yoksa benim onun evinde kalbileceğimi o işe gittiğinde benim kendisini bekleyeceğimi söyledim hiç tereddüt etmeden kabul etti ve bana yedek anahtarını verdi. Daha ben türkiyedeyken benim dinlence programımı o yapmış ve bana e mail atmıştı. O pazartesi işe başladı 2 gün sonrasında izin aldı hadi gezmeye dedi ve bangkok un altını üstüne getirdik.
Sonra hemen duşa gider ve 2 kahve hazırlayıp birlikte içerdik ben onu öper ve işe gönderirdim. Karı koca gibiydik
:) Bu bu şekilde 28 gün devam etti benim türkiyeye gelmeye hiç niyetim yokmuş şeklinde dönüş süreını unutuyordum. Vapura binme vaktimin geldiğini fark ettim. Bu kızla burada anlatamıyacağım kadar çok şey paylaştık. Ben kendimi bekar olarak tanıtmıştım. Tatilin hüzünlü sonuna geldik, kıza dönerek “abbas is the passenger” kendimede haydi abbas vakit tamam dedim. Son bir defa çilingir sofrasını havuz başlangıcında kurduk.
Türkiyeye döndüm fakat aklım hep bangkok da doğal msn de onu online görüyorum fakat ben yazmadıkça hiçbir şekilde bana yazmıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder